Lenka Hriadeľová


Celé meno: Lenka Hriadeľová - Čviriková
Narodená : 25.júl 1973, Humenné, Slovensko
Znamenie : lev
Bydlisko : narodila sa v Humennom a od
__________ štrnástich rokoch žije v Košiciach

Deti_____: Samuel, narodený 2002
__________ Maxim, narodený 2007
Partner__: Peter Čvirik, futbalista, vzali
__________ sa 9.marca 2007

Povolanie: televízna hlásateľka
Ocenenia : držiteľka OTO
Naj šport: tenis, futbal, hokej, volejbal
Naj farba: oranžová
Naj odev : vzorované pančuchy
Naj film : Hra s Michaelom Douglasom
Jan jedlo: mamina kuchyňa
Páči sa mi: -sýte farby
___________ -odhalený dekolt
___________ -krátke sukne

Charakteristika: -som tvrdohlavá
________________ -neznášam upratovanie
________________ -som zlá na pesimistov
________________ -stále hovorím pravdu
________________ -som pyroman
________________ -milujem rýchlu jazdu autom
________________ -výstredne sa obliekam
________________ -málo športujem
________________ -som nekompromisná perfekcionistka
________________ -som maximalistka

Má rada:
-Lásku: syn, budúci manžel, zázemie, dom a práca
-Umenie: výkony a úspechy mojej sestri, ktorá je sólistkou baletu
________ štátneho divadla v Košiciach, živé koncerty, muzika v aute
-Cestovanie: rýchla jazda v dobrom aute
-Parfumy: Escada Ibiza Hippie, Chanel Mademoiselle
-Sny: Len tie pekné a o krásnej budúcnosti

Nemá Rada:
-Klamstvo
-Nespravodlivosť
-Zlé jedlo
-Gýč: nemám rada veci, ktoré vyzerajú lacno
-Bolesť a strach: bolesť v akejkoľvek podobe, odkedy som mamou,
_________________ najviac nenávidím strach o syna

Bez čoho by som nevedela žiť: bez lásky a zdravia
Čo rozhodne nepotrebujem k životu: závisť
Ako vidím sama seba: úplne normálna žena a chlap v jednom
Na čo najviac míňam: na účty a domácnosť


Životopis:

V 14tich odišla študovať do Košíc herectvo, kde okrem herectva sa začala venovať aj spevu. Vyštudovala hudobno-dramatické umenie na konzervatóriu v Košiciach. Hneď po škole úspešne absolvovala konkurz do prvého súkromného košického rádia "Toprádia" a počas práce v ňom vyrábala so štúdiom Savid pre Slovenskú televíziu projekty ako "Klipmánia" a "No Problem". Pre "TV Global" súťažno-zábavnú reláciu "Z extrému do extrému". Bol to základný kameň pre pozvánku na konkurz do JOJ-ky, ktorá práve vznikala, a v ktorom uspela.

Galéria:


HQ:


Wallpaper: